Notă legală
1. Aplicație
Utilizarea acestui site de comerț electronic și înregistrarea unei comenzi prin intermediul acestuia este considerată un acord cu Termenii și condițiile generale de cumpărare și vânzare descrise mai jos. Dacă NU ACCEPTAȚI acești termeni, vă rugăm să nu utilizați acest site web. Acest document conține Termenii și Condițiile generale ale contractului de vânzare online între VISTA SPORTS S.R.L., CUI 49846518, cu denumirea comercială VISTA SPORTS ROMANIA, cu magazinul online www.concept2erg.ro, denumit în continuare „Vânzătorul”, de la o parte, și persoana care a fost de acord cu Termenii și Condițiile Generale, denumită în continuare „Cumpărător”, pe de altă parte, în legătură cu solicitarea și cumpărarea bunurilor oferite prin intermediul acestui site/magazin electronic. VISTA SPORTS S.R.L are dreptul de a modifica termenii în orice moment, fără notificare prealabilă, iar termenii modificați vor fi publicați pe site.
2. Denumiri
2.1 „https://www.concept2erg.ro” este un site web (“site”) pentru comerț electronic – pentru vânzarea și livrarea mărfurilor publicate pe acesta, în numele VISTA SPORTS S.R.L.
2.2 VISTA SPORTS S.R.L. este societatea comercială („Comerciant” sau „Vânzător”), înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J52/459/08.05.2024, CUI 49846518, cu sediul social in sat Remuș, comuna Frătești, strada București, nr. 143, corp Administrativ C1, camera 4, județul Giurgiu, tel.: 0730.333.383, e-mail: info∂concept2erg.ro.
2.3 „Client” sau „Utilizator” este o persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau o persoană juridică care dorește să achiziționeze bunuri de pe site-ul Vânzătorului și a fost de acord cu acești Termeni și Condiții Generale.
2.4.„Producător” este orice persoană fizică sau juridică care, prin ocupație, produce produse finite sau modifică substanțial un bun în vederea introducerii lui pe piață sau se prezintă ca producător prin plasarea pe bun, pe ambalajul acestuia pe planul tehnic sau documentație comercială pentru numele sau societatea sa, producția sau altă marcă distinctă.
2.5 „Importatorul” este o persoană care a importat mărfurile pe teritoriul României.
2.6 „Bunuri” înseamnă orice produs sau articol vândut în magazinul nostru online.
2.7 „Prețul” este prețul final pe unitate sau pentru o anumită cantitate de bun sau serviciu, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele și taxele suplimentare, exceptând costul transportului, acesta fiind evidențiat separat.
3. Reguli pentru încheierea unui Acord de cumpărare și vânzare
3.1 Publicarea acestui site are semnificația unei invitații publice neobligatorii de a încheia o tranzacție comercială pentru achiziționarea de articole online de la Comerciant. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile informațiilor specificate de producător cu privire la caracteristicile mărfurilor. Ocazional poate apărea o eroare tehnică la publicarea informațiilor și prețurilor. Atunci Cumpărătorul poate refuza livrarea, iar Vânzătorul se obligă să returneze suma plătită de Cumpărător, dacă este cazul.
3.2 Atunci când un client plasează o comandă prin intermediul site-ului, acesta face o ofertă obligatorie care poate duce la încheierea unui Contract.
3.3 Contractul cu clientul se consideră încheiat dupa acceptarea de catre Comerciant prin intermediul site-ului aplicatiei de cumparare, completat corect de către Client în procesul de comanda.
3.4 Comanda pentru trimiterea unei Cereri de Cumparare:
-
Selectarea bunurilor dorite
-
Confirmare prin apăsarea butonului „Adaugă în coș” sau „Cumpără la finalizare”.
-
Vizualizați conținutul coșului.
-
Confirmați selecția apăsând butonul „Plătiți”.
-
Specificarea datelor de livrare fără înregistrare sau prin „Login” pentru clienții deja înregistrați. După introducerea datelor fără înregistrare prealabilă, clientul poate alege o variantă de înregistrare și, prin introducerea unei parole, obține înregistrarea pe site. Pot fi specificate și datele unei companii pentru emiterea unei facturi.
-
Selectarea „Metodei de livrare”.
-
Selectarea „Metoda de plată”.
-
Revizuirea finală a coșului și introducerea oricăror comentarii referitoare la comandă.
-
Cunoașterea Condițiilor generale de utilizare a site-ului și confirmarea acestora printr-o bifare deliberată.
-
Trimiteți comanda apăsând butonul „Confirmați comanda”.
3.5 Clientul poate anula comanda prin închiderea browserului sau modifica comanda eliminând produse în orice moment înainte de a trimite o comandă obligatorie apăsând butonul „Confirmare comandă”.
3.6 Vânzătorul, prin intermediul site-ului, are dreptul de a modifica prețurile bunurilor oferite la propria inițiativă, fără notificare prealabilă. Utilizatorul este obligat să plătească prețul care era curent la momentul solicitării produsului dorit.
3.7 Dacă la depunerea cererii sunt specificate o adresă, o persoană de contact și/sau un număr de telefon incorecte sau incorecte, Vânzătorul nu este obligat a procesa comanda.
3.8 Vânzătorul se obligă, după primirea unei cereri din partea Clientului, să-i livreze marfa dorită sau să-l informeze asupra altor împrejurări referitoare la cererea sa.
3.9 Vânzătorul nu garantează conformitatea deplină a articolelor prezentate pe site și a celor disponibile în depozitul său sau în depozitul producătorului. Este posibilă o modificare a designului produselor, care nu modifică caracteristicile tehnice esențiale ale acestora.
3.10 Toate prețurile anunțate sunt în lei, inclusiv TVA și nu includ livrarea și instalarea, dacă nu se specifică altfel.
4. Plata bunurilor solicitate
Se realizează prin alegerea uneia dintre următoarele metode:
-
prin transfer bancar contra unei facturi proforme emise;
-
la curier la livrare prin ramburs;
-
prin card de debit sau de credit online;
-
de rambursare prin credit TBI.
5. Livrare
5.1 Bunurile disponibile sunt livrate la adresa specificată de Client în termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea și confirmarea comenzii cu succes.
5.2 Pentru bunurile care nu sunt disponibile în stoc pe site se mentioneaza un termen aproximativ de livrare pentru produsul respectiv. La confirmarea de către Client a cererii, Vânzătorul îl contactează pentru a confirma termenul de livrare.Prezența unui produs pe site nu înseamnă neapărat că acesta este disponibil. Pentru unele bunuri, este necesară plata în avans cu cardul sau transfer bancar pentru a plasa o comandă de livrare.
5.3 Marfa se livreaza ambalată corespunzator, în funcție de tipul lor și de transportul pentru livrare.
6. Primirea si predarea marfii
Bunurile sunt predate Clientului sau unui terț care acceptă și confirmă primirea acestora în numele Clientului. În cazul livrării convenite de către Vânzător, Vânzătorul se obligă să livreze bunurile la intrarea exterioară a sediului Cumpărătorului, dacă acesta are acces la acesta. La predarea bunurilor, Clientul sau terțul semnează documentele de însoțire. În cazul în care Clientul nu este găsit în termenul de livrare la adresa specificată de acesta sau nu sunt furnizate accesul și condițiile de livrare a mărfurilor în acest termen, Vânzătorul este eliberat de obligația sa de a livra bunurile solicitate pentru cumpărare. Clientul isi poate confirma dorinta de a primi marfa dupa expirarea perioadei de livrare in care nu a fost gasit la adresa, suportand toate costurile noii livrari. În acest caz, un nou termen de livrare începe din momentul confirmării conform propoziției anterioare.
7. Prezentare generală a produsului, reclamații și garanție
7.1 La primirea mărfii, utilizatorul este obligat să le inspecteze imediat și, în cazul în care constată defecte evidente, lipsa unora dintre accesoriile însoțitoare și/sau a oricăruia dintre documente, să informeze imediat persoana care efectuează livrarea. Dacă nu face acest lucru, articolul este considerat aprobat, iar consumatorul pierde dreptul de a pretinde ulterior că articolul i-a fost livrat cu defecte evidente, absența oricăruia dintre accesoriile însoțitoare și/sau a oricăruia dintre cele cerute de legislația din România.
7.2 În cazul în care utilizatorul descoperă după primirea mărfii orice defecte ascunse, vătămări sau detalii lipsă, acesta este obligat să anunțe Vânzătorul în cel mult 5 zile de la data primirii mărfii prin telefon și/sau e-mail pentru a obține informații despre comandă și termenul limită pentru remedierea problemei. Adresa reclamații: e-mail: info∂concept2erg.ro, 0730.333.383
7.3 Vânzătorul nu este responsabil pentru deteriorarea sau spargerea mărfurilor livrate utilizatorului prin curier, caz în care se aplică garanțiile de livrare proprii ale curierului. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul, care este obligat să întocmească un proces-verbal de deteriorare a transportului, iar costurile mărfurilor avariate sunt suportate de curier. În caz contrar, în cazul unei plângeri ulterioare a Cumpărătorului cu privire la absența sau integritatea deteriorată a dispozitivului, se consideră că acestea s-au produs din vina Cumpărătorului.
7.4 Reclamațiile privind bunurile achiziționate prin intermediul magazinului online se fac conform regulilor ANPC și în conformitate cu termenii și condițiile garanției lor comerciale (vezi aici).
7.5 Vânzătorul are dreptul de a nu răspunde unei plângeri depusă de Utilizator în următoarele cazuri:
-
Nerespectarea instrucțiunilor de operare și depozitare specificate în documentația de însoțire;
-
Deteriorări survenite în timpul transportului, în cazul deteriorării mecanice a carcasei sau a afișajului;
-
Încercarea de a înlătura defectul de către persoane neautorizate de societate;
-
Încercarea de a falsifica cardul de garanție sau numărul de serie din fabrică;
-
Pagubele cauzate de dezastre naturale (furtuni, inundatii, cutremure, incendii, etc.), de la socuri electrice, de la cadere de lichide si insecte in produs, mediu umed etc.;
-
Utilizarea dispozitivelor împreună cu alte module și dispozitive defecte sau incompatibile;
-
Recomandăm ca instalarea inițială să fie făcută de un reprezentant al companiei /taxat conform listei de prețuri a Vânzătorului/. În cazul instalării incorecte efectuate de către Cumpărător în conformitate cu diagramele atașate, garanția este nulă.
-
Dacă nu s-a făcut prevenirea tehnică anuală a dispozitivului. Acest serviciu este plătit de Cumpărător;
-
Bunurile care sunt destinate exclusiv uzului casnic sunt interzise a fi utilizate pentru uz profesional, cu excepția cazului în care o astfel de posibilitate este indicată în mod expres;
-
Nu fac obiectul serviciului gratuit de garanție: scârțâiturile, conexiunile slăbite din cauza utilizării, părțile estetice și părțile care se despart de corpul principal al unității, decorațiunile din plastic, garniturile de cauciuc, vinilurile, suprafețele de rebound, curelele, rulmenții, frânghiile, scripeții, benzile, piese consumabile, benzi elastice și bucșe cu o durată de viață limitată, baterii, consumabile și surse de alimentare externe;
-
Atitudine subiectivă a clientului.
8. Anularea contractului incheiat si rambursarea pretului platit
8.1 În baza Termenilor și Condițiilor Generale, Cumpărătorul, care are calitatea de Utilizator în sensul Termenilor și Condițiilor Generale, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare are dreptul, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a da un motiv , sa se retragă din contractul încheiat prin returnarea bunurilor comandate in urmatoarele conditii: Clientul informeaza Vanzatorul în prealabil în scris, la urmatoarea adresa de e-mail: info∂concept2erg.ro, ca in baza ANPC, dorește retragerea din contract. Cumpărătorul trebuie să indice numele, adresa, numărul facturii de achiziție, denumirea produsului și numărul de telefon, precum și momentul în care va returna produsul, un cont bancar al cumpărătorului necesar rambursării. întors. Bunurile pot fi returnate numai prin curier la o adresă specificată de Vânzător după depunerea cererii de retur. Toate costurile de transport și alte costuri pentru returnarea mărfurilor sunt în totalitate pe cheltuiala Cumpărătorului. Până la returnarea bunurilor de către utilizator către Vânzător, riscul pierderii sau deteriorarii accidentale a acesteia este suportat în totalitate de către Cumpărător.
8.2 În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul său de retragere în temeiul legii și în cazul în care a îndeplinit condițiile menționate mai sus, Vânzătorul se obligă să îi ramburseze prețul plătit prin transfer bancar în termen de 14 zile de la returnarea mărfii fără costurile de transport și excluzând comisioanele bancare și comisioanele încasate în procesul de plată. În cazul în care returnarea bunurilor este cauzată de neconformități sau defecte, suma este rambursată integral fără a deduce costurile aferente de la Vânzător. Suma plătită de Client pentru bunuri este returnată după verificarea și acceptarea bunurilor de către Vânzător.
8.3 Vânzătorul are dreptul de a nu accepta solicitarea de retragere din contract și de a nu accepta bunurile înapoi dacă acestea nu îndeplinesc cerințele pentru returnarea bunurilor și anume – nu sunt în forma în care au fost trimise Clientului, au fost deja instalate sau utilizate, ambalajul original al bunurilor a fost îndepărtat sau integritatea autocolantelor plasate de Vânzător a fost încălcată, lipsesc pachete sau detalii ale aspectului general al bunurilor. În prezența uneia sau mai multor dintre condițiile menționate mai sus, Vânzătorul poate accepta și păstra mărfurile în depozitul său prin înștiințarea Clientului pentru o perioadă de 5 (cinci) zile, în care acesta din urmă poate prelua bunurile înapoi. Vânzătorul nu este responsabil pentru depozitarea mărfurilor în cazul în care Clientul decide să nu le recupereze în perioada menționată.
8.4 În cazul în care Clientul își folosește dreptul de a refuza o comandă pentru care a fost efectuată o plată în avans, care declanșează o comandă către un producător sau importator, acesta are dreptul de a solicita rambursarea avansului pe care a plătit-o. Atunci Vânzătorul are dreptul să păstreze 10% din suma comenzii (acceptată ca prejudiciu) și să returneze utilizatorului restul sumei în termen de 14 zile.Taxele suplimentare, cum ar fi plata ramburs sau taxele de procesare, nu sunt rambursabile. Cumpărătorul se obligă să returneze bunurile cadou și suplimente gratuite, dacă au existat.
8.5 Bunuri pentru care clientul nu are dreptul de retragere - se aplica prevederile Termenilor si Conditiilor Generale, si mai precis:
-
în livrarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, care nu pot fi controlate de comerciant și care pot interveni în perioada de exercitare a dreptului de retragere;
-
la livrarea mărfurilor efectuate la comanda Clientului sau conform cerințelor individuale ale acestuia, de ex. la livrarea Bunurilor efectuate la comanda Clientului;
-
la livrarea mărfurilor care, datorită naturii lor, se pot deteriora în calitate sau au un termen de valabilitate scurt;
-
la livrarea mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrarea lor și nu pot fi returnate din motive de igienă sau de protecție a sănătății.
9. Drepturile și obligațiile părților
9.1 Vânzătorul se obligă să: confirme disponibilitatea articolelor comandate sau să refuze comanda în termen de 3 zile lucrătoare; să livreze în termenul prevăzut în informațiile privind livrarea și plata mărfurilor, bunurile solicitate pentru cumpărare; să verifice fiecare articol pentru starea tehnică înainte de expediere (dacă acest lucru este posibil fără a afecta integritatea ambalajului); sa garanteze ca toate produsele sunt noi din fabrica (nefolosite!) si sigilate de producator, cu exceptia cazurilor in care se mentioneaza expres contrariul in prezentarea marfii pe site.
9.2 Limitarea răspunderii vânzătorului:
-
Vânzătorul are grijă ca informațiile din magazin să fie întotdeauna păstrate adevărate și actualizate, dar nu garantează fiabilitatea și integralitatea acestora;
-
Vânzătorul nu este responsabil pentru neacordarea accesului în magazin, precum și pentru neprocesarea sau procesarea în timp util a cererilor de cumpărare, în cazul unor circumstanțe independente de voința sa - cazuri de forță majoră, evenimente aleatorii, probleme în Internetul global. rețea și în furnizarea de servicii în afara controlului său. Vânzătorul nu garantează că accesul la Magazin va fi neîntrerupt, în timp util, sigur și fără erori, în măsura în care acest lucru depășește capacitatea, controlul și voința Vânzătorului;
-
Vânzătorul nu este responsabil dacă Cumpărătorul nu a șters memoria cache din browserul său și vede informații învechite;
-
În măsura în care Vânzătorul nu are capacitatea de a modifica, controla sau influența în alt mod calitatea și adecvarea pentru utilizare a bunurilor solicitate de Client, Vânzătorul nu este responsabil pentru conformitatea acestora cu cerințele de reglementare aplicabile și calitățile acestora;
-
Vânzătorul nu are obligația și capacitatea obiectivă de a controla modul în care Clientul utilizează magazinul.
9.3 Clientul se obligă:
-
pentru a indica numele complet si real, un număr de telefon corect și valid, o adresă de livrare și o adresă de e-mail;
-
să plătească prețul mărfurilor conform condițiilor descrise în informațiile privind livrarea și plata mărfurilor;
-
să plătească costurile de livrare conform condițiilor descrise în informațiile pentru livrarea și plata mărfurilor;
-
sa asigure accesul si posibilitatea de a primi marfa;
-
să nu depună cereri fictive sau invalide sau alte informații false, să respecte legislația românească, acești Termeni și Condiții Generale, etica internetului, regulile de moralitate și bunele maniere;
-
să notifice imediat Vânzătorul cu privire la orice caz de încălcare comisă sau detectată la utilizarea magazinului;
-
să nu interfereze cu buna funcționare a sistemului, inclusiv, dar fără a se limita la, să nu împiedice procedura de identificare a altui Client, să nu acceseze în afara celui care i-a fost acordat, să nu împiedice alți Clienți să folosească magazinul și să nu folosească magazinul prin care să provoace refuzul serviciilor;
-
să nu se înregistreze cu datele altcuiva (nume de utilizator și parolă) și să nu depună cereri în numele altor persoane;
-
atunci când părăsește site-ul, să se deconecteze de la înregistrarea sa și astfel să nu permită altor persoane să depună cereri în numele său.
10. Circumstanțele de forță majoră
10.1 Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale dacă această nerespectare se datorează unui caz de forță majoră. Forță majoră o împrejurare este un eveniment imprevizibil în afara controlului părților care nu poate fi evitat.
10.2 Dacă în termen de 14 (paisprezece) zile de la data evenimentului relevant, acesta nu încetează, fiecare dintre părți are dreptul să notifice celeilalte părți că reziliază Contractul fără a datora celeilalte despăgubiri pentru eventualele daune suferite.
11. Legea aplicabilă/Jurisdicția
Toate litigiile dintre părți vor fi soluționate într-un spirit de înțelegere și bunăvoință. În cazul în care nu se ajunge la un acord, toate litigiile nerezolvate care decurg din sau sunt legate de contractul dintre părți, inclusiv litigiile care decurg din sau legate de interpretarea acestuia, invaliditatea, executarea sau rezilierea acestuia și litigiile pentru a completa lacunele din contract sau adaptarea acestuia la circumstante noi, va fi autorizată de instanța competentă de înregistrare a VISTA SPORTS S.R.L., in conformitate cu legislația română.